HEB bjælke ude eller inde? Hjælp

Hej,
Jeg har droppet ingeniøren da der er meget dårlig kommunikation i mellem os og derfor vil høre om flg. Da jeg ikke helt forstår hvordan/ han tænker bjælken skal ligge så det giver mening.

Skal have en HEB bjælke over terasseparti, for at støtte HEB bjælke der køre tværs over huset og hviler på træ bjælken som ses ude fra.
Skal den ligge ude fra eller inde fra???
Inde giver ikke mening for mig som det ser ud.
Skal udvide med 1,5 meter ca. 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor giver det ikke mening for dig at ligge den inde? Udvendigt ville man skulle lave en masse tiltag ift inddækning mod vejr + kuldebro.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis