Hej,
Jeg har droppet ingeniøren da der er meget dårlig kommunikation i mellem os og derfor vil høre om flg. Da jeg ikke helt forstår hvordan/ han tænker bjælken skal ligge så det giver mening.
Skal have en HEB bjælke over terasseparti, for at støtte HEB bjælke der køre tværs over huset og hviler på træ bjælken som ses ude fra.
Skal den ligge ude fra eller inde fra???
Inde giver ikke mening for mig som det ser ud.
Skal udvide med 1,5 meter ca.