Hej.
Jeg har et hus jeg er ved at renovere hvor jeg har 3 stk tag hætte som fremover ikke skal bruges. Røret under taget er fjerne så der kun sidder tag hætten tilbage. Er det bare at lade dem sidde så der kan komme ventilation på loftet?
Den ene tag hætte er ikke tæt til taget, som billedet illustrere, hvordan gør jeg dette tæt??