Igår nat opdagede jeg tilfældigvis et hul i vores vandrør til vores fjernvarme, og da vi pt er hjemme med to spædbørn - var det ikke muligt lukke for vandet. Min ghetto løsning endte med at være en cykellap og en masse Strips - som. Virker til at holde på det for nu.
Det sket et par gange de sidste måneder, og er lidt træt af få en vvs forbi hvorefter jeg betaler vedkommende for at skære noget over og skifte det - jeg vil gerne kunne gøre det selv så jeg ikke er afhængig af en tredje part.
Men lige i den situation jeg er i nu, ved jeg ikke helt hvordan jeg skal bære mig ad med at skære over.
Kan jeg skærer det tykke af? Eller skal jeg tage hele buening - altså hele vejen op og ned?