Skinnerne der bærer skufferne i mit 20 år gamle køkken er begyndt at løsne sig. Hullerne i spånpladen i elementerne smuldrer og udvider sig, er diagnosen blevet, og løsningen lige for nu, har været at fylde hullerne delvis med bidder af tandstikker, for at skruerne får noget at “bide” i.
Det holder næppe evigt, så har I nogen gode løsninger?
(Jeg overvejer om man skulle bore nye huller lidt forskudt, i både skinne og køkkenelement, og så starte forfra på den måde.)
Bær over. Jeg er nybegynder.