Jeg har lavet testen med at trække papir igennem mit vindue når det er lukket, og har den vej igennem konstateret, at nogen af mine vinduer er utætte.
Det kan også mærkes ved, at gulvet på det ene værelse er mega koldt (klingegulv).
derudover er temperaturen på det andet værelse altid 2 grader koldere end resten af huset, selvom det er midterværelset.
mit spørgsmål er, hvordan tætner jeg vinduer? Er det noget der kan gøres selv, eller skal jeg have fat i en tømmer?