Hej.
Jeg er ved at lave gulv i mit bryggers. Jeg har fået lagt isolering, men der hvor rør (fjernvarme, vand m.m.) skal komme op, er jeg i tvivl om, hvordan jeg skal gøre det. Jeg har fyldt nogle 4-10mm leca i indtil videre. Skal det lukkes med pu skum, eller kan mureren støbe beton ovenpå leca