Rør igennem isolering

Hej. 

Jeg er ved at lave gulv i mit bryggers. Jeg har fået lagt isolering, men der hvor rør (fjernvarme, vand m.m.) skal komme op, er jeg i tvivl om, hvordan jeg skal gøre det. Jeg har fyldt nogle 4-10mm leca i indtil videre. Skal det lukkes med pu skum, eller kan mureren støbe beton ovenpå leca
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis gulvet skal støbes med flydebeton er det en fordel at lukke lecanødderne inde med skum, da de ellers gerne vil flyde ovenpå.
Det samme selvfølgelig med de småstumper flamingo omkring røret til højre.

Er det alm. beton behøver du ikke at gøre noget.

Selvbygger med stort S. 
Jeg er ikke sikker på, hvad mureren støber med, men jeg skynder mig at fylde lidt skum i nu, så der ikke bliver problemer efterfølgende. :-)

Tak for svar
Vh. Ryan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis