Hej LDS!
Har i 2019 fået sat noget 2-lags Rationel Aura vinduer i flere steder i huset. På ét af vinduerne i kun én af siderne ligger der ofte vand i løbet af de kolde dage af året. Der kan sagtens være lidt kondens på nederste del af alle vinduerne, men i ét hjørne samler der sig rigtig meget. Hus fra 1962 med hulmusisolering og gulvvarme. Vi lufter godt ud, da det jo er et gammel hus der er gjort tæt. Her er ikke mekanisk ventilation, men jeg tænker alligevel der kan være noget galt, når det i de andre vinduer ikke er et problem. Er der nogen der har et godt forslag? Har forsøgt at tage fotos både ude og inde. På forhånd tak, god weekend!