Jeg har disse glasbyggesten i badeværelset (direkte i brusenichen), som jeg gerne vil fjerne (der kommer lys mellem badeværelse og kontor, og det er virkelig grimt lavet).
Jeg forestiller mig at jeg kan bygge ny væg op af vådrumsgips+fliser, men hvordan vådrumssikrer jeg den nye væg? Kan jeg blot male med flydende vådrumsmembran ud til kanterne på eksisterende væg, og så er det det? (Ala det her:
https://www.silvan.dk/produkt/lip-vs-30-vandtaetningsmembran-2-stoerrelser-6880-8440174)