Hej Forum!
Jeg har opdaget, at der er sprækker/åbninger/steder, hvor den ikke hæfter i toppen et par steder i vores silikonefuge på badeværelset (og det er selvfølgelig i brusedelen)
Som jeg forstår det, duer det ikke at prøve at reparere på den, da silikone ikke hæfter på silikone? Og jeg ved jo ikke, om der er en skade bagved
Jeg tænker, jeg skal starte med at konstatere hvorvidt der er skimmel bagved. Hvis jeg er så heldig, at der ikke er det, ville I så påføre et lag vådrumsmembran inden en ny fuge laves?
Dernæst fjerne gammel fuge med kniv(og ikke skære for langt ind aht membran), fjerne resterne med acetone, sprøjte med glittevæske og lave ny fuge?
På forhånd tak og Mvh
Christian Meyer