Jeg sad og surfede og undrede mig over et par ting ved fundamenter, særligt punktfundamenter.
1) hvad afgør egentlig dimensionen af punktet? Hvorfor ø120, ø150 eller andet?
2) hvorfor bruger man eternit under jord, selvom de angives til ikke at kunne bruges under jord?