Har dette afløb til trappen ned til vores cykel kælder. det var stoppet så fjernede alt og prøve at køre en tyk ståltråd ind, men som om at hullet i bunden stopper, og ikke er stoppet.
Er heller ikke noget sted det kan løbe ud. Så er det afløb en form for "drypbakke"?