Mangler der lukkeventiler på fremløbet på min gulvvarme? På fremløbsfordelerrøret sidder der ud for hver slange en hvid hætte, der dækker over hvad der i mine øjne ligner en afpropning. Der er godt nok et hul i midten, der passer til en umbraconøgle. Er det en afpropning eller en ventil, der skal betjenes med en umbraco?