Vi fik for lidt over 3 år siden renoveret gulvet på badeværelset efter en vandskade. Det var igennem forsikringen. Lidt rodet forløb, men efter vi i lang tid ikke var kommet videre end gulvvarme og gitter kom der endelig en murer. Ham har jeg så haft fat i nu fordi nogle mørtel fuger var porøse. De er blevet fuget igen med elastisk fuge. Efter han er gået lægger jeg mærke til der er samme problem ved afløbet. Da han var der spurgte jeg om der var vådrumsmembran, men det kunne han ikke lige huske. Skal siges det er stort firma. Så derfor løber det mig koldt ned af ryggen nu… Må man overhovedet fuge med mørtel omkring et afløb?