Hej alle
Jeg skal have malet væggene på mit badeværelse og har fået indtryk af, at Jotuns vådrumsmaling er ret populært, fordi malingen har en mat glans, selvom den er til vådrum, mens andre vådrumsmaling har højere glans.
Gennem mit arbejde får en god rabat på Nordsjø's vådrumsmaling, som jeg gerne vil udnytte. Men hvis Jotuns vådrumsmaling er betydelig bedre, vil jeg hellere gå med det.
Er der nogen, der har erfaringer med dette?