Hej
Jeg er i vildrede over hvilken tilgang jeg skal vælge for næste skridt i processen. Formålet er at skabe nogenlunde vådrumssilring. Der er ikke afløbsrist på i gulvet.
Der er pt fermacel plader omkring en ny støbt gulv, og spørgsmål er om jeg skal lægge fliser først, for at få den op kant der er med fliser.
Eller skal jeg simpelthen male PU/Epoxy på kanten af fermacel plader og dermed opnå samme effekt som med fliser ?
Håber nogen kan kaste lys over problematikken.
Pft