hej
jeg har en balkon på top-etage hvor ikke alt er overdækket. Se billeder.
jeg får fugleklatter på den resterende del som er åbent og vil gerne dække det af. Jeg vil tro at det er 0.5 m ud og så 1 meters bredde (det er en lille balkon til 2 pers).
Jeg tænker på noget plade som skrues på taget men hvordan kan jeg få hældning på ?
jeg tør kun at bruge underdelen af taget som support så arbejdet ikke er farligt.
kan man bruge trapez plade og kiler ? skruer på 4 punkter.