Hej med jer.
Vi er pt ved at købe dette hus, og vil som alle andre gerne lave lidt om i plantegningen.
Rød marketing: kan denne væg fjernes? Der er pt. lavet stort hul igennem (altså ikke blot dør) men stadig med del af toppen og siderne på væggen tilbage,
Blå markering: der er lagt nyt tag og står lidt forskellige på byggetegningerne. Er denne værende? Eller er det via nyt tag med gitterspær ikke er problem at fjerne den heller?
På kort sigt ønsker vi at fjerne den røde og bibeholde den blå dog. På længere sigt vil vi bygge ud i stuen og vende rundt, hvor vi vil fjerne den blå men til gengæld genetablere den røde væg.
Håber i kan hjælpe og diverse regninger hjælper.