Kan dette... IKKE være fugt/vand?

Hej
Der er kommet plamager i loftet - første tanke var fugt, klart. Og taget er ikke nyt og der har været utætheder før. 

jeg har lige været oppe og kigge i ca. i området hvor det er - altså på loftet - og jeg synes ikke rigtig isoleringen ser våd ud. Jeg har ikke haft det hele oppe, men løftet 2 steder hvor det nederste isolering virker helt tør. 

Er der overhovedet ​en chance for at dette IKKE er skabt af vand som har ligget oppe på den anden side og er trængt ned??? Kan ikke selv se hvad det skulle være. der er måske ​50m2 ​hvor loftet er identisk, jeg kan ikke finde ​andre steder hvor det ​ser sådan ud... 



4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan det have været fygesne på loftet, hvor det er smeltet og vandet er løbet ned ved samlingen af isoleringen?
Hm. Nu har jeg været oppe og kigge igen - og synes jeg har mere end svært ved at se det skulle være en aktiv fugtskade der forårsager det.. har dog ikke pillet alt isolering af endnu, da der ligger nogle lag og det er et par m2 jeg skal have op for at være sikker... Men det er jeg nødt til tænker jeg, for at være sikker på hvad der foregår. Det er dog noget isolering som har ligget et stykke tid og batchene er ikke bare lige sådan at pille op uden at de går lidt i stykker. Øv. bliver et værre rod, men tænker ikke der er nogen vej udenom. Må finde ud af om der er noget oppefra som skaber de der skjolder eller ej 
Hvis det var mig, ville jeg vente indtil pletten bliver større,

Prøv At kigge opad når det har regnet meget, normalt kommer vand oppe fra og nedad.:-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis