Hej
Der er kommet plamager i loftet - første tanke var fugt, klart. Og taget er ikke nyt og der har været utætheder før.
jeg har lige været oppe og kigge i ca. i området hvor det er - altså på loftet - og jeg synes ikke rigtig isoleringen ser våd ud. Jeg har ikke haft det hele oppe, men løftet 2 steder hvor det nederste isolering virker helt tør.
Er der overhovedet en chance for at dette IKKE er skabt af vand som har ligget oppe på den anden side og er trængt ned??? Kan ikke selv se hvad det skulle være. der er måske 50m2 hvor loftet er identisk, jeg kan ikke finde andre steder hvor det ser sådan ud...