Solcelle lamper til montage på et hegn, hvilke skal man vælge?

Jeg har monteret en del nyt hegn i sort træ, den del er helt OK, men nu vil jeg gerne have etablere lidt lys i færdsels områderne. Det vil jeg gerne have i form af solcelle drevne LED sensor lamper. Gerne af den type der kun har et svagt vågelys indtil der kommer trafik i området, hvor efter de så skruer op for lysstyrken, men den sidste feature kan jeg undvære.

Det skal gerne være enkle og diskrete lamper, men hvor finder jeg disse? Naturligvis gerne til en fornuftig (lav) pris :-)

På forhånd TAK

MVH Njord
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har 3 forskellige solcelle lamper. Alle købt på Aliexpress.

Det kniber lidt med at de lader nok på denne årstid. Det har selvfølgeligt også noget at gøre med hvor tit og hvor længe de er tændt. Vågeblus er slået fra, ellers var der kun lys et par timer hver aften. Man skal gå efter nogle med stort solcelle areal, og lille lysstyrke. Man skal ikke regne med andet end orienteringslys, hvis de skal fungere hele aftenen. Den lampe jeg har ved skraldespandene fungere fint, man kan se hvor fyldt spandene er, men ikke meget med end det.

Den ligner denne (den er mindre end billederne giver indtryk af):
https://www.aliexpress.com/item/1005008016486091.html

Ved min indkørsel har jeg en andet type der er betydeligt kraftigere. Selvom den kun lyser i få sekunder, kan den ikke rigtigt klare denne årstid.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis