Hej,
Jeg går lidt med tankerne om at etablere en udstue. Udestuen skal selvfølgelig overholde reglerne hertil.
Er der nogle der ved om uopvarmede udestuer må etableres i 2 plan såfremt de overholder højdegrænseplan ?
(Byg og forvirring er ikke til megen hjælp)