Hvem spørger man?

Hej alle lds'er!
Jeg er i gang med den helt store renovering, og selvom jeg nu selv syntes jeg er godt selvlært opstår der stadig altid en del spørgsmål og "hvordan pokker gør jeg nu lige det" situationer...
Så denne tråd er til de små underlige spørgsmål som jeg håber mange af jer vil deltage i og som andre kan bruge som inspiration.

Mit første spørgsmål som jeg ikke kan finde svaret på: jeg skal lave en stabiliserende væg, altså ikke bærende! Der er gravet ud ned til bar jord, vægen skal stå på fundament, men! Kan dét, da den jo kun er stabiliserende være af opmuret Leca som er sat direkte på kapillarbrydende lag? Eller skal der støbes et lille fundament under med jern i som Leca så står på?

Dbh den effektive 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis