Hej
Har en garage jeg er ved at renovere... vil gerne have lavet væggene pæne, og havde først planlagt at pudse dem, men er ikke sikker på jeg vil blive tilfreds da mine evner med udkast er lig 0.
Påtænker derfor at sætte gipsplader op i stedet. Skal jeg have noget imellem beton væggen og gipsplader? Det er en uisoleret garage
Tak