Hej
Jeg skal have åbnet en dobbelt mur( bærende) op for at sætte en alm. Dør i.
Det imellem min carport og hobbyrum jeg skal lave et til lille hobby værksted.
( Billede af rummet, muren på venstre hånd )
Hvordan griber jeg det an smartest/nemmest?
Kan man ikke understøtte spærene på tværs med spær træ og beslag , vil det ikke være tilstrækkelig? Tænker kontra en jern bjælke
Der sidder en anden dør i derude og det ser lidt specielt ud - det understøttet blot ved at hvile på en træ plade der ligger oven på muren.
Har prøvet at tage billeder
Jeg vil lave hullet så det 'kun' er under 1 spær - altså ikke placere døren så den rammer to
Håber det gir lidt mening. Tak