Hej jeg er ny på siden og ret uerfaren handywoman med hænderne skruet nogenlunde på. Jeg er glad ejer af gammel stald, som jeg gerne vil lave til gildesal med toilet. Jeg er faldet over det der hedder fibercementplader, som beskrives hos jem og fix som brugbare på gulv. Er der nogen her der ved om jeg kan lægge pladerne (60x120) som store fliser? Skal de på med fliselim med fuge mellem? Bør jeg male dem på kanterne inden og kan de holde til slid og til at gå på? Venlig hilsen Pipi