Hej jeg står og skal renovere mit hus fra "72 jeg har et terrasse parti på 6,5m hvor der er damprør (ø60) monteret imellem vinduer vi ønsker og kunne åbne hele væggen op.
Der er mulighed for at lave understøttelse med en spændvidde på 3,9/2,6.
Min smed forslog 2 heb 140 bjælker som skulle understøttes på "midten", men vil høre om en ipe 200 bjælke ikke kunne være gennemgående i stedet for?
Da vi skal ha lavet nyt terrændæk vil der i starten ikke være muligt og have understøttelse.
Jeg har tungt tag hvor der er lavet en tilbygning på håber nogle kan hjælpe mig.
PFH tak 👍