Skift af/ afmontering af forskærm Berlingo II (2006) HenrikSkovlunde 9 18-01-2025 10:04 Hej derude.Står og skal have skifte skærme på min Belingo fra 2006.Nogen der har erfaring med dette ? evt. hvor meget man skal have afmontering inden man kommertil selve skærmen ?VH Henrik 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Bygherren 54 4400 18-01-2025 15:16 Er det forskærme du vil skifte ? Hvis ja så er det en god ide at finde et foto af skærmen på nettet - så kan du se hvor skruehullerne er, de sværeste er dem under blinklyset på hjørnet hvor skærm møder kofangeren, de kan godt sidde rigtig besværligt, der sidde også et par bolte indvendig op mod døren ved sideblinklyset og en underst ved panelhjørnet mht. afmontering så skal hjul og plasthjulkasse af til en start - tror også du må ha’ forblink af - de sidder med en bøjle man lige løsner fra motorrummet, hvis du er heldig kan det lade sig gøre uden at afmontere lygter…. :o)
HenrikSkovlunde Trådstarter 9 21-01-2025 00:24 Tusind tak .. fulgte dit råd !! :-) Hvad med skydedøren, ha du haft den afmonteret på et tidspunkt ?VH Henrik
Bygherren 54 4400 15-02-2025 14:40 Har ikke haft en berlingoskydedør afmonteret - måske der er en på YouTube der har lagt en film op - det har jeg tit brugt hvis jeg er i tvivl på en opgave - hvorfor vil du ha den af? 😊
HenrikSkovlunde Trådstarter 9 17-02-2025 11:30 Tak... Fandt faktisk en video på Youtube. Det var fint let og intet problem :-)Henrik