Hej alle
Er ved ar renovere min garage og vil gerne pudse væggene. De er lavet af gasbeton elementer ( tror jeg det er ) og vil høre hvilken fremgangsmåde jeg skal bruge.
Forestiller mig at jeg skal bruge armeringstape på revnerne og så pudse op bagefter med sandspartel. Er det helt skævt ?
Tak