God eftermiddag godtfolk.
Jeg har netop afsluttet at fuge i et rum.
Det Var rå OSB plader som først har fået Jotun universal hæftegrunder, derefter har jeg fuget rundt om en dør og i hjørner med Danalim Sealflex Hybrid 522, og har benyttet deres Glittevæske til at gøre det pænt. Nu skal jeg have sluttet af med et par lag Jotun JotaProff glans 25 interiør maling.
Der går lige et par dage med hærdetid af fuge, men derefter er der klar til maler rullen.
Men skal fugerne tørres af med en fugtig klud, så evt. rester af Glittevæske bliver tørret væk eller kan der males direkte oven på den indtørret væske?
På forhånd tak.
Mvh. Frank Østergaard