Reparation af væg af puds og strå.

Hej,
I forbindelse med at skulle reparerer en væg af puds og strå. Tænkte jeg at bruge pollyfilla, men mit spørgsmål går på om det er bedst at fylde hele hullet eller om det er en god ide ar bruge armeringsnet? 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden  
Du skal ikke bruge almindelig polyfilla, det kan ikke tørre rigtig op i tykke lag..

Men denne her vil være velegnet..


Vi prøver igen, i morgen --
Det er en voldsomt dyr løsning. 1 pose pudsemørtel koster det samme og rækker til det hele.

Selvbygger med stort S. 
Tak for svar begge to, jeg har nemlig allerede købt 1 liter "megafiller", men vil i mene jeg skal komme armeringsnet over hullet, eller vil det gøre hæftningen dårligere, da det måske ikke får ordenligt fat i stråene?
Stråene er armeringen, så du skal ikke ligge yderligere på.

Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis