Reparation af væg af puds og strå. Christian97 3 15-01-2025 09:59 Hej,I forbindelse med at skulle reparerer en væg af puds og strå. Tænkte jeg at bruge pollyfilla, men mit spørgsmål går på om det er bedst at fylde hele hullet eller om det er en god ide ar bruge armeringsnet? 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 13000 15-01-2025 10:34 Velkommen på siden Du skal ikke bruge almindelig polyfilla, det kan ikke tørre rigtig op i tykke lag..Men denne her vil være velegnet.. Vi prøver igen, i morgen --
Superdiy 2522 4200 15-01-2025 10:44 Det er en voldsomt dyr løsning. 1 pose pudsemørtel koster det samme og rækker til det hele. Selvbygger med stort S.
Christian97 Trådstarter 3 15-01-2025 11:04 Tak for svar begge to, jeg har nemlig allerede købt 1 liter "megafiller", men vil i mene jeg skal komme armeringsnet over hullet, eller vil det gøre hæftningen dårligere, da det måske ikke får ordenligt fat i stråene?
Superdiy 2522 4200 15-01-2025 11:19 Stråene er armeringen, så du skal ikke ligge yderligere på. Selvbygger med stort S.