Hej,
Vi fik for 6 måneder siden renoveret vores hus fra 1921. I den forbindelse blev alt tapet fjernet, nye el installationer og og væggene spartlet/filtet/malet.
Jeg sad og kiggede på billeder fra renovationen og blev pludselig bekymret for om der er blevet overset skimmelsvamp på væggene.
Det er ikke noget hverken elektriker, tømrer eller maler har reageret på og heller ikke noget jeg selv tænkte over dengang. Så måske er det bare normalt at gamle vægge ser sådan ud når alt tapet osv fra de sidste 100 år bliver revet af? Derudover ser det måske lidt for “mønstret” ud til at være skimmel?
Hvad tænker I? Der er nu spartlet/filtet/malet over væggene, så ved heller ikke om der overhovedet er grund til at gøre noget.