Hejsa.
Har fået støbt gulv 10/11 cm i går d. 13.1.
Har læst lidt forskelligt og er klar over det med hærdetiden på ca 28 dage.
Mit spørgsmål er nu, kan mureren påbegynde at sætte vægge i multiblokke her på torsdag? Altså efter 72 timer? Var nede her idag, halvanden døgn efter de har støbt og mærke med hænden ind ad døren, og det er “hård”. Men vil nødig gøre noget forkert.
Er klar over der ikke må sættes varme i gulvet eller ligges vinyl gulv før om lang tid, men hvad siger i til det med multipladerne/blokke til at lave vægge?
På forhånd tak🙏🏼