Hej folkens
Jeg er ved at renovere alle aftræk på loftet i vores hus, og i forbindelse med en stor emhætte i køkkenet, som har indbygget motor, tænkte jeg på lyddæmpning af den. Jeg har de gængse faste 600mm spirorør dæmpere med Rockwool i, i de alm. aftrækskanaler fra feks. badeværelser. Må/kan man bruge dem på en emhætte? Der kommer jo stegeos og andet igennem… Men det betyder måske ikke noget?
På forhånd tak.