Hejsa håber at kunne få lidt hjælp af en elektriker som måske kan gøre mig klogere på mit relæ og strøm. Vores hpfi relæ har det med at slå fra en gang i mellem og er så kommet frem til at det er en gruppe med 3 sikringer dér åbenbart er problemet har prøvet at slå alt fra i gruppen og have tændt for den men uden noget bruger strøm fra den og så slår relæet stadig fra hvis vi tænder eksempelvis opvaskemaskinen,mikroovn,kogeplade eller ovn som kører på en anden gruppe end den der er problemet men hvis jeg slukker helt for gruppen der skaber problemet er der ingen problem med at bruge noget som helst i huset😳🙈så mit spørgsmål er om det er gruppen med de tre sikringer der skal skiftes eller kan det være selve relæet der er gammel og slidt?? Jeg ligger lige et billede op af gruppen der er problemet