Hej allesammen. Jeg ville i dag skrifte mit kar-armatur. Tænkte det ville være en ret simpel ting. MEN så nemt skulle det ikke gå. Da jeg får afmonteret det gamle armatur, viser det sig, at der er monteret to "koblinger", der forøger diameteren på det oprindelige rør markant. Se evt. billeder. Jeg troede så, at jeg bare kunne skrue dem af - men de sidder fast. Eller i hvert så fast at de ikke løsnede sig da jeg havde fat i dem og lagde så megen kraft I som jeg turde.
Hvad pokker skal jeg stille op? Kan de to "koblinger" overhovedet skrues af? Skal de skrues af? Og kan mit nyindkøbte armatur overhovedet monteret her? Alle bud modtages med kyshånd. Vh Rasmus