Jeg har set en del artikler og videoer omkring udvendigt dræn på hus.
Så vidt jeg kan se, så burde det kunne være et GDS projekt.
Der er selvf det med at lære en minigraver at kende, og undgå at ramme rør og ledninger.
XL Bygs video nævner, at så længe man kun graver 4 meter ud ad gangen, så får man ikke problemer med trykket på muren.
De nævner også, at man dels smører muren ind i tjære, og kan isolere den med bats.
Hvor køber man tjære hende?
Og skal battene pakkes ind i plast eller hvordan sikrer man at de ikke blot suger vand?