Jeg skulle skifte olie på min bil, en Mercedes 180 CDI fra 2014. Hvis man står foran bilen og kiggede under motoren, fandt jeg en torx-skrue i højre side. Skruen var cirka 5 cm lang, og da jeg skruede den ud, løb der omkring 1 liter olie ud. Jeg indså derefter, at det var den forkerte skrue.
Efter lidt søgen fandt jeg den korrekte olieskrue, som sidder foran motoren til venstre.
Mit problem er nu, at jeg ikke ved, hvad det var, jeg lukkede ud, da jeg fjernede den lange skrue. Er der nogen, der måske kan hjælpe med at forklare, hvad jeg har tømt?