Gulv varme

Hej.

Vi har et tumle rum med el gulvvarme. Den står dagen lang på ca 19 g.

Vores madras er blevet svitset, gulvet har givet sig, der er brand varmt i den ene ende af rummet og ikke meget varme i den anden ende.

Hvad kan mon være galt?

Er det fordi gulvet ikke kan ilte når madrassen ligger der? Vi rejser den fra tid til anden
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er en rigtig dårlig ide at placere en madras over elektrisk gulvvarme. Madrassen virker som isolering, så gulvvarmekablerne kan ikke komme af med varmen, der hvor madrassen ligger. 

Søren O
Kan vi evt. have den rejst op og så når vi leger på den, ligge den ned igen? Vi har også haft ilagt gulv liggende i den anden ende af rummet i en måned ( de er TUNGE). Der er ingen skade sket. Er det ikke underligt?
Hvad er det for et gulv i haft liggene (oven) på jeres gulv? Har det god varmeledningsevne (dårlig isoleringsevne), blive4 gulvet afkølet næsten som normalt.

Søren O
Hvis du løfter madressen - mon så ikke der er varmt underneden :-)

Har du prøvet at hænge håndklæder oven på en el-radiator ? 
En madres isolere endnu bedre end håndklæder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis