Spartelremse vs armeringstape vs intet pr0letar 10 12-01-2025 12:36 HejJa spørgsmålet er egentlig lige ud af landevejen. Hjørner mellem loft og væg i vådrum. Hvilken fremgangsmåde skal man vælge her?Der kommer efterfølgende spartel - glasfilt - ms vådrum fuge - maling.Er der noget forkert i fremgangsmåden? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
perhans 1507 13-01-2025 09:59 Mellem loft og væg skal du bruge en fleksibel fuge, før i tiden brugte man akrylfyge, den er bare ikke særligt fleksibel og slipper derfor nemt hvis bygningen bevæger sig, så i dag bruger man f.eks. Sealflex fra Danalim
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her