Lysdæmper på selve lampeledningen

• Hjælp🤔
  •  Jeg har lavet en spisebordslampe med tre dæmpbare gu10 led spots i. Jeg har så købt en lysdæmper, som skal sidde mellem selve lampen og loft udtaget. Altså på selve lampeledningen. Er det så bare en af de to ledninger på lampeledningen der skal gå gennem lysdæmperen. Det er en ledlife 200-dk lysdæmper hvor man drejer på knappen.
  • På forhånd tak 🙂
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg håber nogen kan hjælpe mig😁
Hvordan vil du sætte den på din lampeledning så det er sikkert?
Det er altså noget klamp! Pænt sagt
Mvh. Mikkel
Her :  https://www.greenline.dk/ledningslysdaemper-hvid-141239?gQT=1

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Du mener da ikke i fuld alvor, at du vil montere den lysdæmper, du har vist, på ledningen til lampen. Jeg er helt enig med FOXX. Du monterer den viste i stedet for afbryderen eller bruger den kovas henviser til.

fase
Når jeg siger at jeg vil montere den på ledningen, er det jeg mener. Selve lampen består af en stor planke som hænger i 4 kæder hen over spisebordet. Og jeg vil montere lysdæmper ovenpå planken, så man kan dreje på den mens man sidder ved bordet. Men det er planen at montere lysdæmper mellem loft udtaget og lampen, men selvfølgelig monteret i et passende underlag skruet fast på planken 🙂
Den lysdæmper, du har vist, er til montering i et udvendigt underlag eller indmuringsdåse. Den er ikke beregnet til at bruge på den måde, du vil bruge den til. Hvorfor vil du ikke bruge den dæmper, covas henviser til? Det er en mere elegant løsning.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis