Hej alle
Jeg har hele dagen kæmpet med vore indbygningstoilet som løber (kan ikke ses eller høres men ses ved at kummen forbliver våd. Har testet med et stykke toiletpapir i nogle timer. Det løber langtsom.)
Jeg har renset det meste. Udløbs ventil er blevet grundigt renset. Ingen forskel. Tænker derfor det må være indløbsventilen. Måske en pakning deri?
Men jeg usikker på om jeg kan dreje det hvide runde gevind rundt. Skal man bruge værktøj? Se billede.
Kan det overhovedet være den som er synderen? Den lukker umiddelbart fint når den fylder cisternen op. Og vandstanden stopper ca en cm under kanten af afløbsrøret.
Lmchm