Hjælpe forum til Linux brugere. JesperKS 7 11-01-2025 13:39 Her kan du få hjælp til hardware/software relaterede Linux problemer.HUSK! at trykke på "citat" for det pågældene oplæg du ønsker at svare på! Gør det rigtigt, gør det selv. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
tbox 27 26-02-2025 07:53 Er det nogen der ved hvordan man jump en mobiltelefon, jeg fandt min gamle Sony Ericsson st17i fram far skuffen efter mange års hvile oplader den og starter men den er i den samme boot loop som da jeg gemte den væk, jeg har prøvet alle mulige vejledning fra nettet med knap kombination men ingen fastboot og heller ingen recovery Meny, når den booster til grafiske skærme kan jeg bruge en knap til fast logning som åbner grafiske skærm men der er ingen tid til at gøre noget før loop køre videre, jeg er linux bruger i det små og har installeret adb og fastboot, nogle forslag ? Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
tbox 27 27-02-2025 12:43 tbox skrev den 26-02-2025 07:53:29Er det nogen der ved hvordan man jump en mobiltelefon, jeg fandt min gamle Sony Ericsson st17i fram far skuffen efter mange års hvile oplader den og starter men den er i den samme boot loop som da jeg gemte den væk, jeg har prøvet alle mulige vejledning fra nettet med knap kombination men ingen fastboot og heller ingen recovery Meny, når den booster til grafiske skærme kan jeg bruge en knap til fast logning som åbner grafiske skærm men der er ingen tid til at gøre noget før loop køre videre, jeg er linux bruger i det små og har installeret adb og fastboot, nogle forslag ?Jeg kan tilføje at terminal command giver følgendlsusb Bus 003 Device 016: ID 0fce:0168 Sony ...Kan det bruges til noget og er der ellers nogen info jeg kan give ? Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
tbox 27 28-02-2025 10:42 Jeg kan også se mobiltelefon i filmanageren hvor den vises sommtp://sony_st17i....Og prøver jeg at montere den der bliver den afvist an den fortsatte loop, det er som om boot loop blokere for noget, så der skal andre metoder til Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.