sænke tag på skur tage toppen af

vedhæftede skur står op til skel og er mere end 2.5 m høj- faktisk 3.3 meter så . den er ikke registret i bbr og derfor ikke lovlig gjort hvilket er tvivlsomt om den kan med den højde. så er der nogle der har en godt ide til at "cutte" toppen af det skrå tag så den bliver 2.45 m høj. det skal sige den står lige op af skel da det er kommunen der ejer det grønne græsplæne fra dige og ud til vejen. der er vel 3 meter græsplæne ud til vejen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så skal du lave det så taget har fald fra huset, og ud mod diget..

Men hvad med at søge en dispensation, går det så ikke din vej, kan du jo altid lave taget lavere..

Vi prøver igen, i morgen --
jeg har netop gået efter en dispensation og lavet en byggeansøgning. for skuret matcher så fint huset og der er langt til fortovet så hvis de ikke vil give dispensation her ved jeg ikke hvad de vil give dispensation for..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis