Hej
Jeg skal sætte dampspærre og forskalling op til nyt loft.
Der ligger pt isolering mellem spær og hviler på forskallingen.
Mit spørgsmål er så. Jeg vil tage gammel forskalling ned, sætte dampspærre op og hæfte fast på spær og forskalling nedenunder dampspærre. Så har elektrikeren trods alt et par cm at arbejde med.
Ville han ikke have hvis jeg sætter dampspærren under forskallingen.
Er dette korrekt at gøre sådan?