Er det her en sjusket slibning fra håndværker?

Hej med jer

Jeg har haft håndværker ude og syntes selv resultatet er blevet virkelig grimt. Er det bare mig eller?

Har fået lavet slibning + 3 gange hvid mat lak i stue etagen

Har fået lavet slibning + lud og sæbe på 1. Salen

Generelt var gulvet i rigtig pæn stand før slibning. Vi sleb gulvet primært fordi vi lige havde købt huset og det stod tomt

Mine bemærknknger

-Meget uens I farven eller meget stor farveforskel på gulvet
-Særligt kanterne er meget grimme og med striber
-Ca hver 40 cm er der sorte/hvide mærker (se billede med min hustru der peger) det er virkelig underligt de mærker er kommet
- nogle brædder på 1 salen er kridhvide mens andre er Alm træfarve? De er meget forskellige i farverne
- tonsvis af riser, indtørret lak mm, som ikke er at se på de i alt 200 billeder jeg har taget

På forhånd tak
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mener du bør reklamere. Det ser absolut ikke godt ud og det må kunne laves om.


Bare kald mig BBB 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis