Hej med jer
Jeg har haft håndværker ude og syntes selv resultatet er blevet virkelig grimt. Er det bare mig eller?
Har fået lavet slibning + 3 gange hvid mat lak i stue etagen
Har fået lavet slibning + lud og sæbe på 1. Salen
Generelt var gulvet i rigtig pæn stand før slibning. Vi sleb gulvet primært fordi vi lige havde købt huset og det stod tomt
Mine bemærknknger
-Meget uens I farven eller meget stor farveforskel på gulvet
-Særligt kanterne er meget grimme og med striber
-Ca hver 40 cm er der sorte/hvide mærker (se billede med min hustru der peger) det er virkelig underligt de mærker er kommet
- nogle brædder på 1 salen er kridhvide mens andre er Alm træfarve? De er meget forskellige i farverne
- tonsvis af riser, indtørret lak mm, som ikke er at se på de i alt 200 billeder jeg har taget
På forhånd tak