Hvordan får jeg mere varme i min radiator? Nikolajbloch 7 08-01-2025 22:49 Hvordan får jeg mere varme i min radiator? 9 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
JohnLarsen 2857 3500 08-01-2025 22:53 Hej Nicolaj,du er nødt til at hoste op med en del flere informationer.Var der ok varme i sidste måned, hvad har du hidtil gjort, har du andre radiatorer der varmer ok, hvad varmesystem har du.Ellers risikerer du at blive rådet til at skrue op. Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Nikolajbloch Trådstarter 7 08-01-2025 23:00 Jeg har prøvet at pumpe på ventilen og udlufte for radiatoren. Det varmesystem jeg bruger er naturgas. Jeg har også prøvet at vende termostaten om og placere den anderledes på ventilen.
Nikolajbloch Trådstarter 7 08-01-2025 23:02 Men det er som om der ikke kommer mere varme på. Ikke fordi at radiatoren nødvendigvis er kold, men vil bare gerne have mere varme på.
JohnLarsen 2857 3500 08-01-2025 23:12 Andre radiatorer?Hvornår er problemet opstået?Hvor varmt føles røret der fører vand ind i radiatoren når regulator er afmonteret? Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Nikolajbloch Trådstarter 7 08-01-2025 23:28 Radiatoren er lunken varm og der kommer mere varme i radiatorerne oven på første sal. Ved ikke hvad det skyldes. Annonce
GodeVen 4341 5220 09-01-2025 13:39 Det er en stor radiator, så den vil ikke blive ret varm, ved normal rumtemperatur.Hvad står termostaten på og hvad er den højeste værdi?
Superdiy 2522 4200 09-01-2025 13:45 Selvom du ikke skriver det må vi gå udfra du har skruet helt op for termostaten.Prøv at klikke termostaten af, sikre dig stiften kummer helt ud, og se om radiatoren bliver varm. Det indsnævrer fejlmulighederne noget. Selvbygger med stort S.
je_ns 12999 09-01-2025 13:49 Hvad er din fremløbstemperatur, tænker det hjælper at hæve den.. Vi prøver igen, i morgen --