Hvordan får jeg mere varme i min radiator?

Hvordan får jeg mere varme i min radiator?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Nicolaj,
du er nødt til at hoste op med en del flere informationer.
Var der ok varme i sidste måned, hvad har du hidtil gjort, har du andre radiatorer der varmer ok, hvad varmesystem har du.
Ellers risikerer du at blive rådet til at skrue op.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg har prøvet at pumpe på ventilen og udlufte for radiatoren. Det varmesystem jeg bruger er naturgas. Jeg har også prøvet at vende termostaten om og placere den anderledes på ventilen.
Men det er som om der ikke kommer mere varme på. Ikke fordi at radiatoren nødvendigvis er kold, men vil bare gerne have mere varme på.
Andre radiatorer?
Hvornår er problemet opstået?
Hvor varmt føles røret der fører vand ind i radiatoren når regulator er afmonteret?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Radiatoren er lunken varm og der kommer mere varme i radiatorerne oven på første sal. Ved ikke hvad det skyldes.
Annonce
Problemet har været der i et par måneder 
Det er en stor radiator, så den vil ikke blive ret varm, ved ​normal rumtemperatur.
Hvad står termostaten på og hvad er den højeste værdi?
Selvom du ikke skriver det må vi gå udfra du har skruet helt op for termostaten.

Prøv at klikke termostaten af, sikre dig stiften kummer helt ud, og se om radiatoren bliver varm. Det indsnævrer fejlmulighederne noget.

Selvbygger med stort S. 
Hvad er din fremløbstemperatur, tænker det hjælper at hæve den..


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis