i forbindelse med stormen og slagregnen i går begyndte der pludselig at dryppe vand ind i stuen fra gerigten over vores terrassedør. Det er ikke sket tidligere, men vejret var også ret ekstremt. Jeg reparerede for nogle år siden det udvendige murværk lige over døren for revner, og jeg har mistanke til, at det Durapuds, jeg brugte, ikke har kunnet holde vandet ude, så der er opstået nye revner (se billede) - i hvert fald kan jeg ikke se andre steder, hvor vandet har kunnet trænge ind. Jeg vil selvfølgelig reparere igen, men spørgsmålet er med hvad? Det er vel desuden for koldt lige nu til udendørs pudsreparationer, ikke? Kunne jeg evt. dække af med et eller andet, og i så fald hvad og hvordan?
kgram