Hej Forum,
jeg skal lægge samlet 20m2 gulv i 2 værelser. Det er ubehandlet fyrretræsplanker som jeg vil male bagefter (så det passer til resten af boligen).
Når det er ubehandlet formoder jeg (?) at det ikke skal slibes meget før det kan grundes og males, så mit spørgsmål er:
Kan jeg med fordel slibe plankerne udenfor, før jeg lægger dem, og derved slippe for slibestøv i boligen ?