Elvarmer, evt automatisk sluk + wifi tænde

Jeg har et træningsrum i kælderen der ikke er opvarmet. Jeg vil gerne have en varmeblæser som jeg kan tænde uden at skulle ned i rummet, f.eks. fra mobil, eller trådløs stikkontakt (så jeg ikke skal vente på det bliver varmt) som også automatisk slukker efter en time eller noget så den aldrig kører ved et uheld.

Nogen forslag? Alt er velkomment, lige fra varmeblæser produkter til smart stikkontakter og "alm" timer stik kontakter.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, dem har jeg godt set, problemet er at det måske kun er hver anden eller 3. dag jeg skal bruge lokalet, og så på forskellige tidspunkter, så det er ikke noget der planlægges på forhånd. Hvis den har en funktion det hedder "vær tændt en time" med et tryk på en knap så ville det være fint.
Det er ikke en timer medmindre du vælger det. Du skal tænde fra din mobil, hvis du ikke sætter tændtidpunkter. Du kan sætte den til at slukke på bestemte tidspunkter, eller efter et stykke tid. Du kan også slukke den fra din mobil.

Hvis du ikke er er tilfreds med at tænde på mobilen, men absolut vil have en knap, bliver det lidt mere kompliceret. Da du nok også skal have en hub, da trykknapper normalt ikke kører WiFi. Hvis du kobler direkte i mellem, får du ikke mulighed for automatisk sluk.

Du kan bruge mange forskellige fabrikater. Ikea laver også noget:
https://www.ikea.com/dk/da/p/tretakt-stikprop-smart-80540349/
Jeg anbefaler at du starter med at købe en sådan, og så eventuelt tilkøber trykknap og/eller hub, hvis du finder ud af at du ønske lidt mere avanceret styring.
Det er fint at kunne tænde på mobilen. Det var mere at man nok glemmer at slukke den igen så den ikke bare skal køre til evig tid (og måske brænde sammen). Men det lyder til at den også kan indstillet til at slukke automatisk.

Har du haft problemet med den nogle gange var tænde på uventede tidspunkter?

Den koster ikke meget i jem og fix så giver den et forsøg
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis