Hvad er dette? dhn10 3 07-01-2025 00:27 Er der nogen der ved hvad dette er? Det sidder på en gammel radiator, støbejern, på det rør der løber fra radiatoren? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7969 7000 07-01-2025 06:27 Det må være en “gennemløbsbegrænser”. Virker lige som en gammeldags radiatorventil, men bliver kun indstillet een gang. Der kan måske være snavs i anlægget, så du skal have det skyllet igennem for at få normalt gennemløb. Søren O