Endnu et kælderspørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde svar på…
Jeg bor i et hus fra 1940. Min mand er igang med at renovere vores kælder. Han har brugt Skalflex produkter. Senest multitæt (vi er ikke kommet længere). I forbindelse med de 30 mm regn, som er faldet i dag, observerer jeg at hjørnerne ser sådan ud (se billeder - de er våde og glinsende).
Jeg ved ikke, hvad synderen er. Det er ved vores “lave” bagindgang.
Der er nogle afløb omkring huset, som er fyldt op af blade, som min mand i skrivende stund er igang med at rense. Men kan det være dem? Eller er det jorden omkring huset, som ikke dræner godt nok? Eller skal soklen graves fri og lappes for utætheder?
Som det fremgår er jeg totalt uvidende og lost og håber på input. I har før læst husmysterier for mig. 😃